Friday, April 11, 2014

rahsia saya tarik sehingga 6,450 TRAFFIK SEHARI selepas menggunakan kaedah semi-auto post. tak percaya, lihat blog!!!

TERBARU : 22 MARCH 2014, 8.00 pagi


SEMALAM CUMA 40 ORANG, HARI NI.....?????



MAHUKAH ANDA JADI SEPERTI INI...???



Alhamdulillah, rezeki saya pada hari ini sangat luar biasa.
Berganda-ganda berkat dari ilmu yang saya telah ajarkan pada blog-blog saya yang lepas.
Memang benarlah kata penulis buku "MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI", setiap satu yang kita beri, Allah akan balasnya dengan 10 kali ganda.

Beberapa hari lepas, Allah pertemukan pula pada saya dengan kaedah untuk saya post ke semua group FB yang saya ada, serentak, hanya lebih kurang 5 minit sahaja diambil.
Saya buat kajian demi kajian, ajarkan pada kawan-kawan saya, pelanggan-pelanggan saya yang terdahulu, alhamdulillah, dari cuma 40 traffik sahaja, meningkat kepada 5848 traffik sewaktu post ini sedang ditulis dan masih lagi meningkat.

Keuntungan saya??? Haha, saya tak ambil banyak, hanya sekadar berkongsi ilmu yang Allah beri dan sedikit upah, hasilnya sangat mencukupi untuk perbelanjaan saya setahun ni, segala pujian bagi Allah.
Inilah rezeki yang Allah beri pada mereka yang suka memberi.
Takkan berkurang harta mereka yang bersedekah (harta ataupun ilmu), malah Allah gandakan lagi 10 x kali ganda setiap kali kita bersedekah.

Atas dasar ini, saya pun dalam mood yang sangat bersyukur sangat-sangat malam ini, saya akan kongsikan ilmu ini kepada saudara-saudara semua.
Dapatkan segera.....praktikkan segera...


*********************************************************************************


p/s : bagi mereka yang tinggal berdekatan dengan UIA Gombak dan juga area Negeri Sembilan dan Melaka, saya melakukan pengajaran rumah ke rumah.
Saya akan ajarkan segala yang saya tahu tentang marketing online dan anda boleh lihat sendiri depan mata bagaimana saya melakukannya dengan PC anda.

4 ilmu yang istimewa saya akan ajarkan di rumah anda:
#...1-bagaimana untuk dapatkan traffik sehingga 5 ribu sehari.
#...2-bagaimana untuk buat satu kaedah 'pindah traffik' yang cukup hebat (rahsia peribadi saya).
#...3-hasilkan teknik 'mudahnyer menjemput rezeki' di dalam FB dengan kaedah saya.
#...4-rahsia TERHEBAT saya, Bagaimana nak hasilkan satu teknik menarik traffik secara passive, hanya dengan sekali post, traffik akan datang pada anda berturut-turut dan semakin meningkat. Hanya kaedah manual tanpa robot. Saya jamin amat berkesan. Traffik yang datang pula, lebih berkualiti dari yang biasa. Mudah untuk ‘close-sale’.
~~~~~ email saya jika ingin tahu lebih lanjut. sertakan juga kawasan anda.



Sila SHARE & LIKE jika anda juga penyokong MH370 di luar sana.
Semoga berita baik muncul segera.
In shaa Allah.

Kesemua post saya yang anda lihat ini, telah saya 'post'kan ke 63 Group FB, SERENTAK, dalam masa hanya 5 minit.
Nak tahu bagaimana caranya...mudah sahaja, KLIK SINI.



***********************************************************************************

1 comment:

  1. senang jer caranya..yang pasti, ianya bukan robot, jadi admin mudah lepaskan iklan kita di group FB. sebab, memang kita yang hantar iklan ni cuma dengan kaedah yang sedikit mudah.
    customer pula lebih mudah percaya sebab ianya datang dari manusia.

    ReplyDelete