Monday, June 8, 2015

Bagaimana Caranya Saya Post Ke 63 Group FB, SERENTAK, Dalam Masa 5 Minit Sahaja !!! !!!




Assalamualaikum...

Pertama sekali, saya harapkan, dapatlah ilmu yang akan saya curahkan ini dapat membawa rezeki yang melimpah-ruah pada tuan/puan dan juga diri saya sendiri.
Bak kata penulis buku "Mudahnya Menjemput Rezeki", rezeki adalah apa yang kita beri dan memberi manfaat pada kita sendiri dan semakin banyak kita memberi, Allah s.w.t sendiri yang akan melipat-gandakan rezeki kita.
Setiap satu yang kita beri, akan dibalas dengan 10 rezeki. Ini janji Allah.

Atas dasar ini jugalah, alhamdulillah, saya dikurniakan dengan sifat suka berkongsi ilmu dengan sesiapa juga yang memohon, dan baru-baru ini, bertambahnya ilmu saya berkenaan tajuk di atas, yang mana akan saya kongsikan pada tuan/puan dengan tawaran yang sangat berpatutan.

Jika sebelum ini (7-9 hari lepas), saya akan post ke satu-satu group FB untuk iklan saya, tetapi sekarang, hanya 5 minit sahaja masa yang diambil, berbanding sebelum ini, 63 group FB = hampir sejam untuk post ke semua group.

Semakin pendek masa yang diambil untuk post ke semua group, bermakna saya boleh post sekerap boleh dalam satu hari. Jualan saya meningkat hampir 100%, itu pun masih lagi di peringkat 'main-main' lagi.
Jujurnya, saya boleh mencapai hingga purata RM seribu lebih jualan dalam sehari, sejak guna kaedah ini.
Rezeki milik Allah, takkan berkurang sedikitpun rezeki saya jika berkongsi dengan tuan/puan semua.

Baiklah, cukup dengan mukadimah, mari kita mulakan.





Seperti yang dapat dilihat, saya boleh kumpulkan kesemua group FB yang sudah saya sertai.
Agak-agak tuan/puan, berapa jumlahnya ???
Erm...kejap lagi saya akan bagitahu.
Di sini, tuan/puan boleh :-
# kumpulkan semua group FB serentak.
# taip mesej sendiri.
# pilih apa yang hendak dihantar.
paling best, hantar kesemuanya sekali secepat mungkin.
# ulang semula langkah iklan tadi di group, sebanyak yang dirasakan 'sopan'. :)





Gambar di atas :-
Itulah salah satu dari senarai group yang baru saya postkan sebentar tadi.
Dapat lihatkan, berapa jumlah ahli dalam group yang satu nie...???
2416 ahli. Itu baru satu group, saya ada 63 group semuanya.

Andaikata satu group cuma ada 5ribu ahli sahaja pun...
5000 ahli x 63 group = 315000 bakal pembeli produk anda.
Tapi, group FB, bukan semua ahli akan terlihat iklan kita.
Hanya yang kerap beriklan dalam group sahaja berpeluang tinggi.
Inilah peluang anda.
Jika hanya 10 orang sahaja yang beli produk anda dari setiap 63 group, ini bermakna sudah ada 630 pembeli dalam sehari.
Anda kira sendirilah keuntungan anda yer... :)
Rezeki Allah yang beri pada yang berusaha.
Memang tak mustahil dalam sehari, anda juga boleh dapat purata RM seribu seperti saya.






Gambar di atas adalah bukti bagaimana iklan saya sampai di group-group anda semua.
Cukup jelas.
Lihat pada nama group, adalah sama seperti nama group yang saya tunjukkan pada gambar di atas.
Perhatikan juga iklan saya, di tempat pertama, dan juga bilangan ahli di dalam group ini.
Lumayan,kan....





Ini pula adalah salah satu lagi group lain, tetapi dengan bilangan ahli yang lebih besar dan banyak.
Semakin kerap anda beriklan dalam group yang ramai ahli seperti ini, semakin meningkatlah jualan anda setiap hari. In sha Allah.





Ini juga adalah salah satu contoh yang sama.





Perhatikan nama group yang akan kita iklankan...
Ini semua adalah senarai group yang saya sudah masuk.





Gambar di atas menunjukkan kaedah memasukkan semua senarai group.
Sangat mudah. Senarai yang sudah dimasukkan, takkan wujud lagi di senarai yang belum masuk.
Post saya kali ini adalah tentang MH370, ini adalah contoh iklan yang terbaru.
Anda mungkin pernah terlihat iklan saya ini.





Perhatikan pada nombor :-
# 1. lihat pada penanda email yang masuk. Saya selalu berurusan melalui email, email bermakna pembeli. Ada 21 bakal pembeli yang saya sedang terima. Alhamdulillah, murah rezeki kali ini.

#2. senarai semua group yang sudah saya senarai-masukkan untuk dihantar iklan saya. Haha,ini bermakna, saya akan menghantar iklan pada 315000 bakal pembeli. :)
Tersenyum lebar saya setiap kali menghantar iklan pada group, sebab kita boleh tahu jumlah jualan kita secepat mungkin.
Tuan/puan juga akan mengalami perasaan yang 'bersyukur yang amat sangat' setiap hari, sama seperti yang saya rasai sekarang. :)   :)   :)

#3. senarai group yang saya belum masukkan lagi dan akan dimasukkan sebentar sahaja lagi.





Lihat pada mesej yang saya akan hantarkan..."kongsi-kongsi doa".





Sekejap sahaja, tak sampai seminit pun, mesej saya sudah pun sampai ke semua group yang kita pilih tadi.
Kegembiraan akan datang sekejap sahaja lagi.





Di atas adalah bukti semua post-post saya yang memasuki iklan group dalam lebih kurang 5 minit selepas itu (tak sampai sejam pun), dan ini bermakna, jualan juga meningkat dan akan terus meningkat dengan ditambah sedikit usaha.

Siap sudah....hahaha, dengan 5 minit sahaja hantar iklan ke group, ulangi langkah yang sama dengan kerap,
maka, RM SERIBU SEHARI TIDAK AKAN JADI SESUATU YANG MUSTAHIL.

Akhir sekali, marilah kita lihat hasil dari usaha kita yang 5 MINIT tadi, berapa ramai yang sudah melihat post kita......


INI LAH HASILNYA, BUKTI NYATA DARI SAYA, AGAK2, BERAPA JUALAN SAYA???


Hanya perlukan sumbangan RM 10 sahaja, dan tuan/puan akan mendapat rahsia bagaimana saya lakukan semua ini.
Cukup mudah.

p/s : hanya untuk pengguna Google Chrome sahaja.
p/s : saya hadiahkan e-book istimewa untuk digabungkan dengan kaedah di atas. Akan lonjakkan lagi jualan anda. Hanya 100 pelawat pertama sahaja (promosi dinaikkan sehingga 200 pelawat).
p/s : tawaran dibuka sehingga 100 pelawat pertama sahaja (dinaikkan sehingga 200 pelawat).



*********************************************************************************

Yang penting adalah bertindak....
Semoga dengan bertambahnya rezeki kita, maka dapatlah kita peluang untuk membantu mereka yang lain-lain pula.




NAK LAGI SPECIALZ ????
(percuma e-book 'kisah benar income RM200 sehari', kisah bgmn saya sendiri hasilkan income online, terhad). 

Berminat???
Email saya untuk dapat tawaran specialz, di : 
perubatankhalifah@gmail.com


*********************************************************************************

p/s : bagi mereka yang tinggal berdekatan dengan UIA Gombak dan juga area Negeri Sembilan dan Melaka, saya melakukan pengajaran rumah ke rumah.
Saya akan ajarkan segala yang saya tahu tentang marketing online dan anda boleh lihat sendiri depan mata bagaimana saya melakukannya dengan PC anda.

4 ilmu yang istimewa saya akan ajarkan di rumah anda 
(kini sudah dijadikan e-book 'Kisah Benar Jana Income Rm 200++ Sehari):
#...1-bagaimana untuk dapatkan traffik sehingga 5 ribu sehari.
#...2-bagaimana untuk buat satu kaedah 'pindah traffik' yang cukup hebat (rahsia peribadi saya).
#...3-hasilkan teknik 'mudahnyer menjemput rezeki' di dalam FB dengan kaedah saya.
#...4-rahsia TERHEBAT saya, Bagaimana nak hasilkan satu teknik menarik traffik secara passive, hanya dengan sekali post, traffik akan datang pada anda berturut-turut dan semakin meningkat. Hanya kaedah manual tanpa robot. Saya jamin amat berkesan. Traffik yang datang pula, lebih berkualiti dari yang biasa. Mudah untuk ‘close-sale’.
~~~~~ email saya jika ingin tahu lebih lanjut. sertakan juga kawasan anda.



*********************************************************************************

" Alhamdulillah, walaupun ilmu ini begitu berharga bagi sesetengah orang, tetapi bagi saya, saya percaya, setiap kali saya berkongsi ilmu milik Allah ini, Allah akan menambahkan lagi ilmu dan rezeki pada saya, tidak berkurang sedikit pun. Begitu mudahnya menjemput rezeki dari Allah, pemilik segala yang di langit dan di bumi, hatta duit di dalam poket kita itu pun diciptakan oleh Allah s.w.t "





No comments:

Post a Comment